Η αναβλητικότητα και η
αναποτελεσματικότητα κλείνουν τους δρόμους. Οι περιπτώσεις της Κρεμαστής και
της γέφυρας του ποταμού Μάκαρη στο Χαράκι, είναι χαρακτηριστικές.
Το πρόβλημα
είναι γνωστό εδώ και χρόνια. Στην Κρεμαστή το γνωρίζει όλη η Ελλάδα. Στο
Χαράκι, το επισημαίνουν οι Τεχνικές Υπηρεσίες στα έγγραφά τους προς την
Στρατιωτική Διοίκηση της Ρόδου (95η ΑΔΤΕ), με αριθμό πρωτοκόλλου Δ.Τ.Ε./οικ/3716/04-10-2018
και Δ.Τ.Ε./οικ/930/20-02-2019.
Στα έγγραφα αυτά επισημαίνεται η
επικινδυνότητα της διέλευσης βαρέων οχημάτων από τη γέφυρα και προτείνεται η
παράκαμψή της. Μόνο για τα οχήματα του Στρατού… Τα υπόλοιπα βαρέα οχήματα που
κυκλοφορούν στην Ε.Ο. Ρόδου – Λίνδου κατά έναν περίεργο τρόπο δε διατρέχουν κίνδυνο
κατά την άποψη των τεχνικών υπηρεσιών και με επίγνωση του Περιφερειάρχη. Εδώ
είναι και η απόδειξη της ειρωνείας που ξεχειλίζει από τη δήλωση ότι η νεροποντή
της 5ης Νοεμβρίου 2019 κατέστρεψε τη γέφυρα, αφού φανερώνεται ότι η
έλλειψη μέριμνας και υπευθυνότητας ευθύνονται γι’ αυτό.
Θλιβερό το αποτέλεσμα που
επεκτείνεται και στα υπόλοιπα χρόνια προβλήματα που βασανίζουν τα Νησιά μας.
Απαράδεκτη η σπουδή για την ανακάλυψη νέων προβλημάτων και αόρατων εχθρών στους
οποίους θα φορτωθούν οι αποτυχίες μιας συγχυσμένης πενταετούς διακυβέρνησης.
Βασανιστικό το ερώτημα που μέσα από τα παραδείγματα προκύπτει: Αδιαφορία ή
Ανικανότητα;
ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΛΥΝΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου